.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان اعزام زائران کربلا با اتوبوس‌های ایرانی
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به عتبات عالیات با اتوبوس‌های ایرانی امسال اجرایی می ‌شود و در مرز نیازی به جابجایی با خودروهای عراقی نیست.   حجت‌الاسلام مهدی شهسواری در گفتگو با مهر اظهارداشت: براساس تفاهم‌نامه امضاء شده بین وزیر راه و شهرسازی با وزیر حمل و نقل کشور عراق، مقرر شده است اتوبوس حامل زائران دو کشور در مرز به صورت مستقیم وارد کشور مقابل شود و نیازی به تعویض اتوبوس زائران در پایانه‌های مرزی بین ایران و عراق نخواهد بود.

وی افزود:بر اساس روال گذشته، زائران کشورمان برای تشرف به عتبات عالیات در مرز با استفاده از اتوبوس‌های عراقی وارد خاک این کشور می شدند که با اجرایی شدن این تفاهم‌ نامه دیگر نیازی به تعویض اتوبوس‌ها در پایانه‌های مرزی بین ایران و عراق نخواهد بود و زائران کشورمان با همان اتوبوسی که از مبدا استان خود عازم شده‌‌اند وارد عتبات عالیات خواهند شد.

مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت استان قزوین تصریح کرد: برای اجرایی شدن این تفاهم‌ نامه باید سازو‌ کار‌های اجرایی آن تدوین و عملیاتی شود.

حجت‌ الاسلام شهسواری یادآورشد: با اجرایی شدن این تفاهم ‌نامه زائران عراقی نیز در هنگام ورود به کشورمان با اتوبوس های خود عازم‌ شهر‌های زیارتی ایران خواهند شد.

وی درباره زمان اجرایی شدن این تفاهم ‌نامه اظهارداشت: تلاش می کنیم این تفاهم ‌نامه هر چه زودتر اجرایی شود و امیدواریم این تصمیم در سال جاری عملیاتی شود.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.